hits

carmenlouise


Snn gr no dagan

  • Publisert: 15.05.2018, 12:46
  • Kategori: Blogg
  • Hei!

    Som jeg nevnte i forrige innlegg er jeg ikke helt frisk. Det begynte p torsdag, og slo skikkelig til p lrdag, s siden lrdag har jeg vrt sengeliggende. Jeg satser p vre god nok til g p skolen og vre tilbake p trening i morgen, men i dag blir det total ro. 

    Om du ikke er interessert i skoleupdate (som er veldig forstelig) s hopp til neste avsnitt der det er prep-update. I utgangspunktet skulle jeg p skolen i gr ta opp en prve i naturfag. Jeg fikk en veldig drlig start p skoleret, noe som frte til at jeg ikke presterte bra til begynne med. Dette blir jeg straffet med n, og m ta opp to prver for f fem i standpunkt. Jeg synes det er kjipt av mange grunner, men mest nr jeg ser hva jeg gjorde feil p den ene prven jeg m ta opp, det var en enkel prve, men jeg fikk tre. Igjen, drlige dager/perioder er ikke lov p videregende. Vi har spass lite prver at hver eneste teller, so bring your A-game at all times. Det kommer nok et eget innlegg om skolestarten min, og hsten min 2017, da den var fryktelig tung for meg. Anyway, p grunn av sykdom ser det ut som at ta opp den prven blir vanskelig. Derfor er sjansen stor for 4 i standpunkt. Egentlig burde jeg ikke bry meg om det. For det frste er ikke 4 drlig. Jeg vil ikke sitte her f folk til fle seg mislykket p grunn av en 4er! For det andre er det ikke noe big deal. Jeg fikk tilbakemelding p heldags i engelsk i gr, og den fikk jeg 6/5 p. Jeg ligger vipper mellom 5 og 6, og om lreren min er i godt humr nr karakteren skal settes, blir den 6. S det gjenstr bare se hvor sjarmerende jeg har vrt det siste ret. S heelt til slutt, fr vi gr videre, s vil jeg bare minne dere p at SKOLE ER IKKE FUCKINGS ALT. Om du fr 6 i et fag, 4, eller 2, sier det meg ingenting om deg som person. Klart en 6er i engelsk vil kanskje si meg at du er flinkere i engelsk enn en med 2, men so? En god eller drlig karakter definerer ikke deg som person. Og uansett hvilke karakterer du har og fr, s kan du f til det du vil. Gjr ditt beste, og jobb for oppn mlene dine s vil du lykkes uansett hva skolen sier. 

    Veldig random bilde, men dette er alts meg p jobb etter en full, lang dag p skolen. 

    So how is prep going? Kanskje litt mer interessant. Siden jeg har vrt syk har jeg n gtt glipp av tre kter, noe som stresser meg veldig. Jeg sendte meldig til coach p lrdag og jeg fikk svar om at jeg ikke skal trene nr jeg er syk med feber, det viktigste er f inn maten. Den maten er lettere sagt enn gjort. Jeg skal ikke legge skjul p at det har vrt en utfordring med hy feber huske spise. Jeg er en av dem som mister all appetitt nr jeg er syk. Litt under har jeg nok vrt, men jeg gjr mitt beste, og et par dager i mai kommer ikke til delegge formen jeg kommer med i september, s her m jeg bare roe meg selv ned.

    Nr du er syk jobber kroppen for gjre deg frisk, lege seg selv, s det er viktig huske spise, gi den kalorier og ikke minst vske. Drikk masse, husk spis og ta det med ro, sov mye, finn en god serie eller youtube og slapp av. Ikke stress kroppen med bli frisk, la den jobbe selv. Jeg har vrt litt stresset, fordi det er kjipt ikke kunne flge prep 100%, men akkuratt n m jeg prioritere helsa. Det er bedre for meg ta en ekstra dag, ogs kunne gi 100% p trening enn g 50% resten av uka ++. Hr p kroppen din, det er det viktigste.

    Veiinga i dag gikk ganske s bra. Jeg har droppet under 60 kg. S vidt, haha. 59,9 kg var jeg i dag. Fra 61,8 til 59,9 p to uker er bra i denne sammenhengen. Og her kommer den frste beskjeden som kommer til dukke opp mange ganger i lpet av denne preppen. Dette er en prep til bikinifitness. En ekstremsport. Jeg flger en diett som er ment for konkurranse, og scenen. Dette er IKKE ment for gjennomsnittsmennesket. Jeg vil ikke at noen skal tro at droppe nesten 2 kilo p 2 uker er optimalt og det beste for det vanlige. Om du nsker g ned i vekt eller forandre kroppen din p den ene eller andre mten trengs en livsstilsendring. En bikiniprep er ikke en livsstilsendring. Det er kjempe mange dyktige coacher og ernringsfysiologer (forsvidt PTer ogs) der ute som kan hjelpe deg om du nsker en endring, men plis. Ikke tro at hva jeg gjr er hva du br gjre. Jeg kommer til komme tilbake til dette mange ganger i lpet av prep, men her er alts den frste. 

    Det er det jeg har si for n. Resten av dagen blir p sofaen. Har du noen gode forslag til filmer, serier eller youtube, s kjr p tips meg! Hper dere alle har en strlende dag!

  • Publisert: 15.05.2018, 12:46
  • Kategori: Blogg
  • 0 kommentarer
  • Ingen kommentarer

    Skriv en ny kommentar